Zeynepkbsk Kizlar ne hissediyorsunuz ne durumdasınız ben uyuyamadim valla aşırı heyecan stres korku allak bullak bi durumdayım Allah yardımcımız olsun insallah 🤦♀️🥰💙
Bebek2019 Zeynepkbsk tabi var bu üçüncü gebeliğim daha önce normal doğum yaptım bunuda normal sandık aniden ters döndü bizim tosun paşa
Cnncyn Benim ilk hamileliğim 19 Eylül de inşallah sezeryan olacağım kendim istedim.cok korkuyorum sezeryandan😫.iki hafta öncesi korku sardı😫.sezeryandan korkan zaten normal doğum hiç yapamaz tam benim gibi 😫
Zeynepkbsk Cnncyn valla ben normal sezeryan ikisinden de cok korkuyorum ama napalim bacim bi sekilde doğurmak zorundayız allah yardım eder dicez teslim etcez kendimizi🤦♀️🤲
Bebek2019 Cnncyn tamam normal doğum çok zor ben iki defa normal doğum yaptım ama ne zaman Doğum yaptın o kadar güzel bi rahatlama oluyor anlatamam bence sezeryandan daha çok iyi bu defa sezeryan olacam için çok stresliyim ondan sonra ne olacak bilmiyorum 🤷♀️
Eeeh1719 Zeynepkbsk degisiyor iste canim oglumda sabaha kadar uyumustum kizim uyutmadi sabaha kadar hemde 😂 diger odalardan ses gelmiyor benimki ciyak ciyak bagriyr😂 Allahim sag saglim aldrsin kucagina ins 😘