Seyma0 FulYasin01 demek ki iç karnın geniş bir de ilk gebelikse ondandır o zaman bakalım ben nasıl olucam 😊😊
Maya1903 Valla ben 3,5 aylık hamileyim haala yüzüstü yatarım ve dizimin birini kırıp kendime doğru çekerim acaba bir zararı var mıdır arkadaşlar doktora soracaktım unuttum maalesef???