Şöyle ki ben 20+3 üm Allah size de göstersin bu zamanları ve doğumu inşallah hepimize ❤ Ben 14. Haftama kadar yattım doktor o şuan çekirdek halinde dedi 20. Haftaya kadar istediğin gibi yat dedi ama ben 14. Haftamda cinsiyeti öğrenince değişik bi duygu yaşayıp vicdan yaptım 😀 o gün bugun sağ sol yatıyorum 30. Haftanıza kadar sağ sol devam edebilirmişiz 30. Haftamızdan sonra ÖZELLİKLE sol tarafımıza yatmamız daha iyi olurmuş.. ayrıca sağdan sonra dönerken deli gibi döndüğüm için (nevresimin içine girerim o derece deli yatarım) doktoruma sordum 30. Haftadan sonra soldan sağa dönerken şöyle yap dedi... sol tarafında yatıyorsan uyuştuysa biyerlerin uyan yatakta ayaklarını uzatır vaziyette otur durumuna gel sonra sağa dön öyle yat dedi😀 içimden uykumun içine ettin doktorcuğum dedim oda sanki beni duymuş gibi bebeğin rahat kan dolaşımı ve kordon için dedi 😀😀 bu da ufak bi not olsun sevgiyle kalın..