feyzaa34 canım ilk hamilelik vakumlu oldu şimdi ikinci inşallah sezeryan istiyorum hemde ne zorlanma. Oyüzden kilo faktörü yüksekse normal Doğum büyük sıkıntı hemde nasıl zorlanma en kötüsü oğlum sakatlanabilirdi vakumda ve kafası 3 ay uzundu sonra yusyuvarlak oldu ama ciddi üzüntüler yaşadım o yüzden emin ol bebeği kilolu istemek normal Doğum isteyip çok yanlış bazıları var 5 dıgurdum normal annem 6 kg dogurdu herkes aynı değil o sebepten bu hamileliğimde düşündüğüm tek şey kilo ufak olsun önemli değil ama sağlıklı olsun hemen büyüyorlar