Oglusum89 Nagihann23 bende 25 haftalık oldum ☺️ agırlasmaya basladm yattıgım yerler batıo resmen bı ıkı hafta oncesıne kadar 1 saat yuruyebılen ben artık 30 dk yürüsem feci bel agrıları ile karsılasıyorum saglıkla gelsinler inşallah 🤲🏻
Selufkaa BUndan sonra zaman çok çabuk geçiyor kesinlikle ❤️ Günleri sayardım son 99 olduğunda nasıl da mutlu oldum şimdi 59💕
Nagihann23 Bel ağrısı bende de var uzun süre oturamıyorum ya, bugün okulda toplantı vardı herkes oturuyor ben ayağa kalktım bir süre sonra dayanamadım artık
Prens12_annesi Bende 26+2günlük oldum çok şükür inşallah hepimiz saglıkla kuçagımıza alırız evlatlarımızı 🤲🤲☺☺