Nhlaslan Betulyavuz eşimin iş arkadaşının hanımı mürvet hanımda doğum yapmış. Memnun kalmış. İnternet de araştırdım. Hastaya bağırmış filan. Annem yaşında bi kadın. İkileme düştüm...
Cnsakf BeyzaNur_34_53 ben 31. Haftamdayım derya hanıma geçiş yapmak istiyorum. Yani komple hastane ve doktor değişikliği yapıcam acaba haftam ilerlemiş diye kabul etmemezlik yapar mı
Vera34 Ben ilk doğumumu Nisa hastanesinde Mürvet hanımda yaptım. Sezeryan Doğum yaptım. Gerçekten İşinde başarılı deneyimli fakat inanılmaz soğuk konuşmayan bir doktor lafı ağzından cımbızla alıyorduk resmen🤷♀️ Birde odaları çok küçüktü çok bunlamıştım. şimdi ikinciye hamileyim ve başka bir doktora gidiyorum.
Osmanlivatanim Sinem_aydn İstanbulda olsam kesinlikle bende Necla Ülker'e ve nisa hastanesine giderdim :( çok iyi bir hastane ve doktor bizim aile hep orda doğurdu