Bsecill şöyle söyleyim mesela geçen gün sancım oldu 1,5-2 cm açıklığım vardı eğer doktor isteseydi benim yatışımı yaptırırdı ama ilk hamileliğim olduğu için ve üst çatı da biraz darlık olduğu için suni sancı vermek istemedi bebeğin kafası Rahime tam yerleşmezse sezeryana almak zorunda kalırım ve suçlu hissederim dedi ve dokularımın esnek olduğunu perina masajı egzersiz yaptığım sürece bebekte 3.5 kg geçmediği sürece gerekmedikçe kesinin olmayacağını söyledi içimi rahatlattı 🥰🌺