MrsClk Birpsikolog mide bulantısı haricinde saydıklarını yaşıyorum 🤗 psikopatça gelebilir ama mutluyum 😄 2 sene tedavi görünce böyle oluyor demekki😄 tüp bebek tek şans denildiği anda sürpriz yaptı miniğim🤗
Birpsikolog MrsClk ayh şahane çok mutlu oldum sizin adınıza❤️🥰 emek harcanmış istenen bebeklerin değeri daha çok biliniyor. Minik mucizenizi sağlıkla alın kucağınıza 🙏❤️
MrsClk Birpsikolog amiiinnn canım benim Allah razı olsun 💕 isteyen herkes sağ Salim kucağına alsın inşallah ❤️
Birpsikolog Piraye benimse 8+5 şuan yavaş yavaş geçmeye başladı gibi. Herkeste farklıdır tabi doktorum 10-11. Hafta gibi geçer demişti kesin
Deryayaman cansu23 cansu23 Korkmana gerek yok canım bebek zaten suan senden beslenmıyor zaten 4. Aydan sonra oluyor
glslnnb Bugün tam 9 hafta olduk. Dün kalp atışımızı duyduk. Her şey yolundaymış şimdilik :) 12. Haftada ikili tarama dedi doktorumuz. Hafif mide bulantıları yasıyorum ama bugun ilk defa kramp girdi 🤦🏼♀️ Kalçamdan bacağıma dogru. Sımdılık rahat gibiyim yine de 🙏🏼
Birpsikolog glslnnb bende 8+5 im. Kalp atışlarını duymuştum 7. Haftamda bu cumartesi tekrar gideceğim doktora. Heyecanla bekliyoruz. 🙏🥰
Lsbebisim cansu23 Canım nerde çalıştığına bağlı aslında bence eğer yiyebiliyorsan yani şöyle bulantı filan yoksa sağlıklı beslen. benimki öğretmenler odası her türlü imkan olduğu için bildiğin kahvaltı yaparım diye düşünüyorum
cansu23 Lsbebisim bende bi firmada muhasebeciyim ama üşeniyorum sallıyorum derken aç kalıyorum 😀 bakalım düzene sokmaya çalışıcam inş
Tugcem92 Merhabalar, biz de 7 + 3 olduk. Hafiften gelip giden bulantılar oluyor, kasık batmaları huzursuzluk tarzı şeyler vs. Ama çevremdeki coğu hamileye göre daha iyiyim. Cinsiyet için meraktam deliriyorummm 🙂🙂
cansu23 sonelnisa halinize şükredin hatta şükredelim sonrasında arada dahi olsa geliyor o his cok kötü iki kere kustum 10 haftalıgım cok kötü hissiyatı dahi kötü
MrsClk 6+1 doktordan geldimmm 🥰 kalp atışını duyamadık ama kesemiz çok güzel büyümüş yolk sac kocaman olmuş sıkını yok haftaya kalp atışı duyulur dedi💃🏻 İnşallahhhh😍