Ezo-masum belkide kg değildir. bana doktorum ödeminiz ve şişkinliğiniz geçecek 3. Aydan sonra demişti ama ondan sonrada zaten kilo almaya başlayacağız mecburi.. ben daha önce 35 kg verdim ve hayatım boyunca kgdan nefret ettim 🤷♀️ Yapacak birşey yok hamile kalınca mecburen bedenimizde deformasyonlar olacak kilo alacağız bunları bilerek girdik bu yola . Keyfini çıkartmaya bakın sizde bu güzel sürecin 🥰