2018anne sibel hanıma gittiğimde bebegin kalp atısını biraz zor gördü bizde emin olmak için devlete gittik gitmişken kalalım dedik hem level sanırım normal doğum yapmıyor yani belkide ben yanlış biliyorum bi kaç kişide gitme levele boşuna dedi öyle kaldı fazla gidemedim ilk başlarda gitmiştim