2018anne Melody 13.haftada gittim kordonu var dedi ama erkek dedi tam net değil ya 3 hafta sonra gidicem😊 peki sen?
Melody Bende öğrenemedim ulturason cihazı eski olduğu için anca biraz daha büyüyünce dedi tabi ben meraktan o gün levele gittim ömer beye onunda eski idi oda göremem dedi boşuna gitmiş oldum şimdi 12 mart gel demişti sanırım o zaman söyler 💕👼🏻
2018anne Melody insallah canim öner bey hem benim doktorummus bende gitmistim sibel hanım yoktu baya eskiydi evet kalp atışını duyamamistik o yüzden 😊
Melody 2018anne sibel hanıma gittiğimde bebegin kalp atısını biraz zor gördü bizde emin olmak için devlete gittik gitmişken kalalım dedik hem level sanırım normal doğum yapmıyor yani belkide ben yanlış biliyorum bi kaç kişide gitme levele boşuna dedi öyle kaldı fazla gidemedim ilk başlarda gitmiştim
Melody Evet ya bende ona şaşırdım özel diye gittik kalp atısı bile duyamıyosun bende diyorum ki devlette olmazsa en yakın ereğlideki özel hasthane sağlıkla büyüsünler birde miğden çok bulandımı ?