Eesrayldrm Dilaraozturk 6 haftalikta gozuktu canim ama idrarin olsun gittiginde yoksa gozukmuyor ben cok sıkışıktim gittimde doktorda oyle dedi.
Ozlemkdmrcl Dilaraozturk normal, hamilelik bulantı ile anlaşılıcak diye hep tvlerde bile o şekilde empoze edildi bizlere. Ama bünye meselesi. Bende 34. Haftadayım hiç bulantım olmadı çok şükür bence sevin 🤣
sevval55 Dilaraozturk canım daha yeni öğrenmissin zaten hamileliğini, olabilirde olmayabilirde genelde 6-7. Haftalarda baslıyor. Benim hic olmadı ama mesela 20. Haftamdayım