Dilaraozturk canm ben hamile olduğumu öğrendiğimde 4 haftalıktı bebek. 3 hafta bekledim 7 haftalıktı gittiğimde kalp atışlarını duymuştuk.. ama yavaştı bir sonraki hafta gel demişti doktor. Gitmek icin acele etme cünkü çevremdeki herkes 7-8 haftaya kadar bekle demişti simdi şükürler olsun az kaldı kızımı kucağıma almama Allah herkesin gönlüne göre versin😍♥️ 1-2 hafta daha bekle