Kubdea Merhaba kızlar, erkek bebek bekliyoruz ve eşimin başından beri istediği bir isim var. Güzel ama söylemesi zor biraz. Ben bunu söylediğimde de bahane buluyorsun falan deyip önemsemiyor. İçime sinmiyor ama eşimi de bu kadar isterken kırmak istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım
Bahar_trky Kubdea sen ismi sevmediğin için sana zor geliyor olabilir mi bizde Alparslan koymayı düşünüyoruz. İki isim olarak değil bitişik
Deletedmom293 Kubdea Arslan güzel isim bence çok asil ve güçlü duruyor. Benim erkek olsaydı Pars koyacaktım adını.
Aleww Kubdea Kız Arslan’ın neresi zor 😄 Galatasaraylı falan mı eşin? Bence güzel isim, belki alışırsın sende. Yarım Dünya diye isim koymak isteyen kaynana vardı 😂 valla sen şükret :)
ftscebeci71 Söylenmesi zor ve ağır bir isim bence bende 7 buçuk aylık oldum eşimin istediği bazı isimler bana ağır geliyor söyliyemiyorum tam
Kubdea ftscebeci71 ben de diyorum söyleyemiyorum bak herkes Aslan diyip geçecek zaten diye. Öyle desinler ne olacak diyo. Sen net olarak istemiyorum bunu diyebildin mi
ftscebeci71 Kubdea Söyledim kararıma saygı duyuyor duymak zorunda yani ben bile evladıma dığru düzgün seslenemedikten sonra ne anlamı var? Trip atıyorum kızıyorum oylece kabul ediyor yani.
Kubdea Suna_Aysal yok o Arslana taktı direk kafayı. Ben Kıvanç olsun istiyorum, sizce de daha güzel değil mi 😅
Kubdea ftscebeci71 benimki bana trip atıyor, aman iyi karışmıyorum o zaman diyip küsüp gidiyor eleştirince 😂 ama soyadı ondan zaten ismini bari ben koyayım değil mi
Bsralsn Kubdea bu eşler hep mi böyle 😂😂 ilk kızımda ismi ben koydum bunda kendisi koyacakmış tutturdu ama rüyamda asel Mina gördüm söylüyorum bak beni sinirlendirme naciye vs koyarım diyor 😂😂😂
Cnsucuuk Bsralsn Naciye isminin neresi kötü? Babaannemin adı ve tanıdığım Naciye’ler hep hanımefendi, naif, zarif.. isimlere yüklediğiniz anlamlar sizin kişiliğinizi ortaya koyar. Sıradanlaşmayın
Bsralsn Kubdea yok yok olacak gibi değil artık ağlıyorum falan ama adam alıştı artık inanmıyor ağladığıma 😂😂
Bsralsn Cnsucuuk ben isim kötü demedim ki zaten sadece genele yönelik isim koymak istemiyorum farklı olsun herkeste olmayan olsun istiyorum bunun sıradanlaşmakla alakası yok bilmediğiniz konuya bu kadar tepkili yaklaşmak bence sıradanlık 🤷🏻♀️
Deletedmom0071 Cnsucuuk evet Naciye’ler çok tatlı insanlar sessiz ve sakinler ben de size katılıyorum ☺️🌸
Cnsucuuk Bsralsn 😂 bugün koyduğunuz isimlerde ileride sizin tabirinizle anılacak. Sıradanlık sizden akıyor...
Bsralsn Cnsucuuk olabilir sonuç olarak ileride değiliz günümüzdeyiz ve ben bugüne göre koymak istiyorum bunda sizi bu kadar rahatsız eden ne 😂 babannenizin adı olabilir naif ve kibar da olabilir ben kişilik açısından demedim. İsmi sevmiyor da olabilirim herkes herkesle aynı fikirde olacak değil ya görüşünüz için teşekkürler. İyi günler 🤷🏻♀️