Aysmnv35 Edaa3595 ben uyumlu düşünmüyorum canım ☺️ Biz eşimle Seray uyumlu a ile başlayan isim istiyoruz
Edaa3595 Aysmnv35 Anladım canım umarım içine sinen bir isim bulursun :) benim oğlum olursa ilerde Haktan Görkem yada Eren düşünüyorum:)
ikizannesi_ SevgiliSevgi merhaba benimde ikiz erkek bebeklerin olcak suan 22+1 deyiz değişmezse ins. İsimlerini düşündük ben Miraç istiyorum esimde çağrı istiyor galiba Miraç & çağrı kalcak bizde 😊🙊
SevgiliSevgi ikizannesi_ Allah sağ salim kavuştursun yavrularimiza inşallah 🤗 bizim Cihangir kesin de diğerinden emin olamiyiruz 🙄
SevgiliSevgi Aysmnv35 bu ne hoş bir isim böyle ☺️ inşallah oğlunuz için de içinize sinen bir isim bulursunuz 🤗