SevgiliSevgi Merhaba arkadaşlar 26+4 ikiz erkek bebeklere hamileyim..isim konusunda çok gitgeller yaşıyoruz..öyle farklı olsun derdinde de değiliz eşim birine Cihangir diyor ben diğerine bişey bulamıyorum..selim ismini seviyorum ama sizin bu konudaki önerileriniz ne olurdu🙄
ikizannesi_ SevgiliSevgi merhaba benimde ikiz erkek bebeklerin olcak suan 22+1 deyiz değişmezse ins. İsimlerini düşündük ben Miraç istiyorum esimde çağrı istiyor galiba Miraç & çağrı kalcak bizde 😊🙊
Aysmnv35 Benim de ikizler bi kız bi erkek vala isim cok zor 😂😂😂 kızımıza Seray koyacağız oğlumuz isimsiz kalacak heralde
SevgiliSevgi Aysmnv35 bu ne hoş bir isim böyle ☺️ inşallah oğlunuz için de içinize sinen bir isim bulursunuz 🤗
Aysmnv35 Didi6 eşimin adı Serkan benim ayse ikizimiz isminin ilk harflerinden oluşuyor Seray ☺️❤️ Biz ondan cok istedik ve Seray ismi gerçekten cok güzel 💜
Aysmnv35 Edaa3595 ben uyumlu düşünmüyorum canım ☺️ Biz eşimle Seray uyumlu a ile başlayan isim istiyoruz