Dilkk
Dilkk benimde öyle oldu 2 kere hemde ilaçla düşürdüğünde içinde parça kalırsa kürtaja alıyorlar ve narkoz vermiyorlar diye biliyorum ilaç yerine direk kürtaja Alman daha doğru korkulacak bisey yok ama hiç bisey hissetmiyorsun sana tavsiyem araştırmadan 2. Ye hamile kalma çünkü 2. aynisi olabilme ihtimali çok yüksek bende kan pıhtılaşması varmış o yüzden bebek gelişmiyormuş şimdi hergun iğne kullanıyorum.