Dilkk canim bence ilaçla düşürmelerini kabul etme direk kurtaj ol,çünkü hem o sancıyı çekiyorsun sonra bitmiyor bide arkasına kürtaja giriyorsun. Bana da doktorum önce ilaçla dusurelim dedi ven kabil etmedim direk kurtaj oldum iyiki de öyle yapmışım,rabbim yasatmasin bir daha hicbir anneye. 🙏