Esrntltrn 15+1 bugün kocaman oldu karnım çok şaşırıyorum çoğu yorumda karnım yok denilmiş bende mi bi gariplik var 🤨
Esrntltrn 2202020 ben de 15 haftalıgım benm de iştahım cok kapandı hamileligin basından beri. Hatta 4 kilo verdim 12. Haftaya kadar. Bazı hamilelerde oluyomus sıkıntı yapma dedi bana doktor ilk 3 ay zaten bebek bizim depolarımızdan besleniyomus
2202020 Esrntltrn dün doktora gittim bebek gayet iyiyken iştahın çok önemi yok kusmadan istahsızsan şanslısın dedi 5 aya kadar kılo almamakta normal oluyomus sonrası mutlaka almak lazımmış hareketleri güzeldi şükür ama cinsiyet göstermedi ☺️🤷♀️
Smraozn12 Sibl8 15+3üm cok belli olmasa da belirginlik az cok var özellikle yemeklerden sonra dha cok cıkıyo😂
bhs08 Bende 15+5 oldum ama benim bildiğin sivri bir göbeğim var gören anlıyor artık cinsiyete erkek dediler. Erkek bebek daha çabuk belli edermiş kendini 🤷♀️
Esmaemenova Meraba🙋🏻♀️15+2☺️ilk uc ay daha şişti karnım patlayacak kadar qaz vardi. 4 aya girdim karnım yok oldu🙄damdar giydikde hafif belli oluyor boyle normal kiyafetlerde belli olmuyor
Crescent96 Benimde belirginleşti zaten göbekliydim belli olmaz 6 aya kadar diyordum ama gayet belirgin 15+5 ☺️
KukyFurMama Benim de tayt filan giydiğimde belirgin aslında. Normalde hiç göbeğim yoktu şuan var ama hep geniş giydiğim için kimse farketmiyor henüz
kyrdsvn Hep dümdüz bi karnım vardı. Şimdi 15+3 olduk, zaten bol giyiniyorum genelde, dışardan anlaşılmayan ama benim gördüğüm bi göbeğim oluştu bile 🤰🏼😂