Ecemsbaby Sibl8 15 haftayı bitirdik benim belirginleşti, kilo almadım ama iç karnım dar sanırım. Aşırı zayıf biri de değilim 56 kiloyum.
Smraozn12 Sibl8 15+3üm cok belli olmasa da belirginlik az cok var özellikle yemeklerden sonra dha cok cıkıyo😂
Bsra_95 Benim de yok ama bazı 15haftalıklara bakıyorum 5aylık gibi göbekleri var takmaya başladım bende kafama
Nilay35 Bizde 15+4olduk buqun kizlar gobis hafiften var zaten gobusluydum 🤣 cinsiyetini ogrenenebildinizmi?
Nilay35 Baloglusum birde ben ogrensem catlicm meraktan aslnda en onmlisi saglkli olmasi ama merak edio insan genede 3lu tarama yaptirdknizmi buqun doktorum 3lu tarama yapti?
2202020 Bende 15 haftalığım yarın kontrolüm var hiç hamile gibi hissetmıyorum kendımi iştahımda kapandı bu hafta 🤷♀️ Sizde durumlar nasıl
Esrntltrn 2202020 ben de 15 haftalıgım benm de iştahım cok kapandı hamileligin basından beri. Hatta 4 kilo verdim 12. Haftaya kadar. Bazı hamilelerde oluyomus sıkıntı yapma dedi bana doktor ilk 3 ay zaten bebek bizim depolarımızdan besleniyomus
Yenqec 15 haftalığım, karnım hafif çıktı normal giydiğim pantolonları düğmesini açarak giyiyorum sıkıştırmasın diye 😂
gulsum1214 Bende 15.haftama yeni girdim hanımlar ama 11.haftamdan beri çok belli karnım ve bende gizlemek için uğraşıyorum 😂😂
Edanurrr @Sibl8 15+3üm bir şeyler yiyince biraz şişkinliğim oluyor ama onun dışında hiç belli olmuyor karnım kimse farketmiyor henüz 🥰