denizannee
Ben de 32. De ayrıldım çünkü işi bıraktım ama hamilelik boyunca yürüyüş yaptım çok nadir halsizdim dün squat + yürüyüş yaptım bekliyorum birazdan temizlik yapıcam ama öyle kendimi deli gibi yorarak değil😅
Kendimi telkin ediyorum devamlı vücuduna ve kendine güven diye umarım başarırım gerçekten bi kadın için çok farklı bi tecrübeymiş 🙏