ipekworld Medine_1992 çok sevindim bende biraz önce ögrendim sonucu normal çıkmış . Cinsiyetine neymiş minnoşun
Birminiksusamtanesi Medine_1992 cok sukur canim neymis cinsiyeti minnosun bende cok merak ediyorum bu hafta ici gidecegim insallah bakalim gosterecek mi 😊
Esra_ozturk58 Medine_1992 masallah Cnm bizde haftaici öğrencegiz inşallah ikili tarama sonucunu ama bebis cinsiyetini öğrendik oğluşum geliyor inşallah 👶👶❤️
Medine_1992 Birminiksusamtanesi canım ya prenses miş benim 13+3 belli etti valla açtı bacakları utanmaz 😁😁
Nilay35 Esra_ozturk58 kav haftaliksiniz cnm biz 15 olduk buqun kontrolumuz vardi doktorum soleyemiyoruz dedi
ipekworld Medine_1992 ah Kuzum hayırlı uğurlu olsun sagsalim kucağına almak nasip olsun bizimde ikili taramada erkeğe benziyor çıkıntı var gibi dedi ama ay sonu gideceğim tekrar bakalım ozaman net belli olur
SuleDoruk Medine_1992 gözüüün aydııııın. Çoook mutlu oldum. Bende yarın gideceğim. İnşallah cinsiyet değişikliğine karar vermemiş ve hala hayatına kız olarak devam ediyordur fındığım😂😂
Hiranurhilal Medine_1992 aaa gozun aydin canim nedense benim icimdende kiz gecmisti senin icin kacinci haftada ogrenmis oldun😊
Sbldgn Medine_1992 Medine_1992 kesinmiymiş canım nasıl gösterdi ya :)) benimki nie göstermiyor allahım allahım
Birminiksusamtanesi Medine_1992 yaaa cok guzel 💕 saglikla gelsin canim benimkide gosterir insallah tatli fln yedin mi beklerken 😊
_kbranr_33 Medine_1992 ayy allah ızın verırse bende 11 de ogrenecem ınsallah bızımkıde temız cıkar cınsıyetınıde gosterır🙏🏻🙏🏻
Suleguless Medine_1992 13+3 de öğrendiyseniz baya şanslısınız. Benim de kız ama 21.hafta da anca gösterdi de öğrendim😂 onda bile doktor ne kadar çok uğraştı göstersin diye baya salladı karnımı ben öksürdüm öyle açtı kendini😂
Denizincani Medine_1992 cok sukur Boyle guzel seyler o kadar mutlu ediyor ki Rabbim hayirla saglikla gelsin minik kus 🤩 bende bugun gidecegim insallah kontrole
Medine_1992 ipekworld Allah razı olsun ya 💕ben emin olmak için özele gidecem öğleden sonra eşim merak ediyor göremedi devlette 😁
Hazelkrnz Medine_1992 bende 13+3 de öğrendim kızımın olucağını değişmedi de :) sağ sağlim kucağına al canım:)
Birminiksusamtanesi Medine_1992 bende cikolatayla meyve suyuna mi abansam diyorum 😂😂 gostersin diye napayim 😂
Semak Bende yarın gidicem cinsiyet için bakalım benimki göstericekmi 🤗😍😍yarın tam 13 haftalık oluyoruz❤️