Nur_Nur ama ben daha 20. Haftamdayım 😩😩
Birde hani göğsün sıkışır nefes alamayacak duruma gelirsin ya o şekilde uyanıyorum . Oturuyorum bu sefer kafamı tutamıyorum.
Yatıyorum sanki dizlerimden altı sızlıyor gibi.. huzursuz bir durum var.
Herhalde min yarım saat sonra dalabiliyorum
İnanın son 10 gündür zombi gibiyim.
İş yerine yatak atıp uyuyasım var.
Ama şu magnezyum olayına bir bakmam lazım ..