Melike37 benimde kimyasal gebelikte ilk pembe kırmızıya yakın başladı kanam öğlen vakti akşamına kırmızıya döndü adet olarak normalde 4 gün sürer 5 gün sürdü o zaman tam bitti derken düşürdüm sanarken 4gün sonu kahverengi geldi gece gelmedi 5.günü tekrar kırmızı geldi gün içinde de aşırı ağrı çektim ama meğer ağrı düşüktenmiş bir anda düşmesindenmiş çay tabağını doldurcak kadar pıhtı geldi büyük o sanci yaptı sadece sonra da bitti akşamına kanamam ama ondan somra 2 adet gördüm ikisinde de kahverengi başlayıp kahverengi bitiyor arada siyah geldi eski kan olduğunu düşünüyorum bu süreçte de korunmadım tabi değerim 1 hafta sonra sıfırlandı şimdi 3. Adeti bekliyorum umarım olmam burda çok okudum hiç adet görmeden hamile kalanları umarım sizinde oyle hemen sağlıklı gebelik olur