Melike37 tamam canim bu kimyasal gebelim. Kafana cok takip strese girmis olabilirsin. Cogu doktor 50 nin altini gebelik saymiyot. Bana biri bu degerle hamile mi kalinir dedi cevap verdim labaratuvarin basina sen gec o zaman diye. Bilmiyorlar hassasligimizi atiyotlar bol keseden bazilari. Kendine cok iyi bi doktor bul once Allaha sonra ona emanet et kendini. Bide nasip isi 1 kimyasal 2 asilama 1 tup bebek negatifimin var bayramdan once takip ile olan 6 haftalik dusugum var. Nasip o yuzden Allah ne verirse hayirlisini versin insallah hepimize