Pnaar 6 da randevum var çıkınca yazarım canım. Bide işin tuhafı ben 20 haftalıkken devletteki doktor kan takviyesi yapmamız lazım denmişti benim kendi doktoruma son ana kadar beklemek istiyorum henüz erken demişti sonra son haftalara geldik doktorum gerekli olduğunu söyledi bu seferde devletteki doktor yoo sorun değil diyo😀 ben normalde devlette doğuracaktım ama devletteki doktor baş çevresi büyükte olsa her türlü normal yaparsın yani sezeryana sebep değil bu dedi bende tırstım 😀 bakalım akşam belli olacak bilgi veririm canım