Annehayali33 tatlım öncelikle hayırlı olsun sağlıkla kucağına aldığın günleride görürsün inşşlah postlrnı hep görüyordum ve inan hep dua ediyrdm benm de 2 düşüğüm oldu o çift çizgiyi görünce sevinemedim bile hep bi burukluk hep bi korku endişe şimdi 9+3 olduk kalp atışını 7+1 de duyduk Hergün dua edyrm allahım sağlıklı salih evlat nasip et hayırlısını ver isteyen herkese bu duyguyu yaşat diye sakin stres yapma doktorum stres zehir gibidir sanada bebeğinede iyi değil hep olumlu düşün demişti elimden geldikçe öyle yapyrm okuduğum dualrn haddi hesabı yok çünkü o düşüklerde ne çektiğimi bi ben bilirim bi allah rabbim kimseye yaşatmasın şimdi önümüze bakalım ve geçmişe güzel şeyler bırakmak için pozitif düşünelim💕🧿