BusraOrhan lkayRazgatLolu canim çok tsk ederik sende inşallah sağlıklı bir sekilde kucagina alirsin inşallah 💕💕😘 aminnnn insallah 😍
Dilek5555 BusraOrhan canım benım kese 1200 şerde gorunmedı benımde geç döllenme sonradan göründü 2000 olunca
deletedmom211 Canim kirkma ama bnde kimyasal gebelik yasadim yavas ilerledi sadece yukseldi 300 oldu sonra 40 a dustu kendi kendjne sonlandi yani ama o ay tekrar hamile kaldım şuan 12 + 2 günlüğüm çok şükür üzülme
BusraOrhan deletedmom211 benimde onun gibi birşey oldu canım 🤗 kanama geçirdiğim için düşük oldu dedi doktorlar. iyiyim şuanda elhamdülillah bu dünyada yiyeceği ekmeği varsa benimle kalır inşallah 💕 sende sağlıklı kucağına alırsın inşallah
gizemmm BusraOrhan çok duygulandım Canım ya allah bağışlasın sağlıkla kucağına al inşallah ☺ Ben 28+6 yım. Hamileliği ilk öğrendiğim haftalar bende adet belirtileri vardı aynı adet olacakmış gibiydim seninki de öyledir muhtemelen. Yine de sen dinlen bol bol istirahat et 🙂
BusraOrhan gizemmm amin inşallah canim 💕💕 sende hayirlisi ile kucağina alirsin inşallah miniğini. Içimi rahatlattin çok sağol 😗😗