Merhaba güzel Anneler ve Anne Adayları 💕
Kizlar benim durumum çok karışık. En son adetimi 22 Eylülde gördüm. 25 Eylülde yeni hamile olduğumu ögrendim Beta HCG 11.90'dı. Ertesi gün adet gibi kanamam oldu malesef o sirada kendi doktorum yoktu başka doktora gitmek zorunda kaldım düşük yapıyorsunuz birşey yapamayiz iki günde bir Beta HCG bakıcaz dediler. Kanamam sadece bir gün sürdü. 27 Eylülde Beta HCG 16.0 olmuştu sağlıklı bir gebelik olmadığı çok belliydi. Iki gün sonra 17.99 oldu. Yine iki gün sonra 14.99 oldu iki gün sonra yine verdim 11.99 olmustu ve kendi doktorum gelmişti tüm sonuçları ona getirdim KIMYASAL GEBELIK dedi iki günde bir kan vermeye devam 5.00 ve 0.00 olana kadar dedi. Eğer değerin düşmezse kürtaj olman gerek dedi. Üzgündüm çünki ilkdi ama isyan etmek istemiyordum RABBIME sığındım olacağına bıraktım. Ve ben iki günde bir kan vermedim nasıl olsa düşmüstür dedim ilgilenmedim. 07.11 Salı günü kan verdim Beta HCG 45.64 olmuş bu nasil olur dedim ertesi gün sabah doktoruma gitmeden yine Beta HCG icin kan verdim 57.74 olmuş Doktorum ve ben çok şaşkındık. Cuma tekrar ver ve yine gel dedi eger bu değer yine yükselirse normal Gebelik dedi düşük olmadi yani. Evet dün kan verdim 91,32 olmuş. Çok iyi yükseliş dedi böyle devam ederse herşey yolunda dedi. O an anladim onun bu dünyada yiyeceği ekmegı varsa öyle yada böyle tutunur. Çok güçlü bir benim Miniğim 💕 Sadece folik asit kullaniyorum ve D vitamin damla. Büyük bir ihtimal geç döllenme dedi doktorum hersey beta HCG degerim istedi aşamaya geldiginde anlariz kaç haftalik vs. vs. Lütfen umudumuzu kaybetmeyin ben onun çok sağlıklı olduğunu en başından biliyordum hissediyordum halen daha hissediyorum Allahima şükür öylede olacak inşallah 💕 Bir sorum olacak bugun böyle hafif adet olcakmışım gibi rahimim ve kasıklarımda hafif bir batma var normal mi sizce??? Umarım çok sıkmadim sizi. Allaha emanet olun 💕 Unutmayın Rabbim nasip etmeyeceği şeyin hayalini kurdurmaz 💕💕