Arkadaşlar merhaba.. 4+5 günlük hamileyim eylül ayında 6.haftamda kalp atışları başlamadığı için kürtaj oldum. Eski doktorum bebek aspirini kullanmamı söylüyor. Yeni doktorum ise gerek yok kullanma diyor.Kullananlar varmıdır bu konuyla ilgili yardımlarınızı rica ederim kızlar tesekkür ederim. not: bu arada kan pıhtılaşması gıbı bir teşhisim yok.