bsratoprak bende de yok cnm bende beyaz tenliyim hatta en son nst ye beni hazırlayan hemşire bayan AA sizin doğum cizginiz yokmu diye bir tepki verdi 🙄 evet yok dedim ilk defa olmayan gördüm dedi sinir oldum kıza 😬 bak aklıma geldi yine 😅 birde doğum lekesi denen birşey varmış yüze göğüs ucuna veya genetal bölgeye düşermiş oda olmadı bende 36+3 haftalık gebeyim haftaya dogumum var ama sadece göbüşüm var 😁