Benim de 5 nisanda randevum Gülsüm hanımdan nedense Yasemin hanıma gidenler iyi dediği halde ben hiç gitmedim daha çok sezaryene yöneliyor gibi gözlemledim sadece birde devlette de fatih gündoğdu ya gidiyordum hatta bundan önceki bebeğimin kalbi durmuştu acilde fatih bey vardı o kürtajımı yaptı hemen de iyileştim çok iyi bir doktor. Kürtaj öncesi çok ağlıyordum tekli odalar vardı bulunan yerde saati beklerken gece hemşire eşimi içeri aldı dışarı çıkmayın yasak eşinizin yanında olun demişti. Güler yüz sanırım birazda o duruma göre şans meselesi.
Bu arada hangi lojmanlardasınız kızlar?