sibelll ahhh o sorun beni çıldırtıyor doğumumda evimde olmak istiyorum bu defa hastaneler kısıtlı bölge hastanesine de güzel diyorlar ama ben çok güvenemiyorum. Aslında her türlü sancıyı acıyı biz çekicez özelde ise ebe dışında doktor sadece doğum anına giriyor 10dk en fazla sonra yine herşey ebelerde. Yani tek fark güler yüz sanırım. Bazen devletin imkanları daha iyi diye caymıyor değilim özelden 🙈