Eda07 Kızlar bu siteden alışveriş yapan var mi baya indirim vardı sepette Kargoda bedavaydı bende gecelik aldım ama sonra korktum güvenli değildir diye
PembeKoala Eda07 bu markanın ürünlerini bende takip ediyorum ve trendyolda da gördüm ordan da satış yapıyorlar o yüzden güvenilir diye düşünüyorum
Rabiayyyy Eda07 3_melek_annesi eslemalt123 TazecikAnne22 Hanımlar ben bi sipariş verdim kumaşları inceydi değişime gönderdim ürünlerim bugün gelecek gelince size yazarım ama önceki gelenler güzeldi sadece biri çok inçe gelmişti yapışmıştı vücuduma hastanede giyemem diye değiştirdim kapalıyım 🙈
Gamzdmrt Eda07 bende sipariş verdim Cumartesi bekledim teslim olur diye yetişmedi sanırım artık yarın inşallah gelir . Aynen siz gibi tedirgin oldum ama alan çok var gelince yazarım ☺️
94ipekkk Yeni alışveriş yaptım ordan bı takım pijama bide elbise gecelik aldım sorunsuz elime ulaştı sadece kumaşları baya ince geldi bana yani iç gosteriyo ama yumusak yani defosuz sorunsuz elime ulasti
Eda07 94ipekkk canim tüm gecelikler öyle bende 3 lu takımım kendim gidip mağazandan aldım ama inceydi zaten mavi renk çok zorluk çıkaracağını sanmıyorum
ecemanne Ben buradan çok alışveriş yaptım, güvenilir ve hızlı teslimat. Rahatlıkla alışveriş yapabilirsiniz
TazecikAnne22 Eda07 Geldiği zaman tekrar yazabilir misin canım en azından bende öyle bi bilgi alıyım senden 😊