Defnenaz Hep yazdım, çizdim. 3 düşüğüm oldu vs die. Son düşük üstüne rahim filmi, günleri değerlendirememe derken 4,5 ay sonra bugün annemle pazara gittik, eve geldik, sos, kahvaltılık sos, köz biber, erik suyu vs derken 8 saate yakın mutfakta kışlık yaptık.coraspin kullanıyordum. 2 gündür bitmişti ve dün de doktor arkadaşlarımızın evinde beta-hcg var mı diye sormuşlardı. Yoktu, yok dedim haliyle. Dün olmam gereken adet vaktinde gelmeyince bugün eşime coraspin ve 5 tl lik test almasını söyledim. Bir yandan mutfak bomba patlamış gibi domates kokarken diğer yandan gidip yaptım testi. Sabah kahvaltı yapmamıştım ve sadece 1 bardak çay , 2 bardak fanta ve su içmiştim. Bu arada saat 16.00 olmuştu. Eşime testi yarın sabah mı yapsam çok içtim bişiler dedim. Eşim yap dedi. Yaptım, aynanın oraya koydum ve elimi yıkarken bakmadım. Baktığım an kopkoyu çift çizgi gördüm. İçeri gidip hamileyim arkadaşlar dedim. Annem dualarla ağladı, eşim sanki ilk gebeliğimmiş gibi çook sevindi. İlk gebeliğimiz gibi sevindik. Göğüslerim ilkindeki gibi sızlıyor. Allahım nolur bebek olsun sağlıklıysa 🙏 İlk gebeliğimde bebek vardı 7+4’te kalbi durdu, 2. Si boş gebelikti 3. Sü de doğal düşük olmuştu 5. Haftada. Şimdi içimde güzel bir his var. Düşerse tutamam bari hamile olmanın tadını çıkarayım gibi bir his. Annem babam sürekli benden çok razı olduklarını söylüyor ve saatlerce dua ediyorlar. Yarına bi profa randevu almıştım düşük sebeplerimi araştırsın diye. Gidip beta baktırayım diyorum. Bu gece ilk clexane e başlayayım diyorum. Bebeğe kavuşamamak ayrı bir sorun biliyorum ama hamile olma duygusu da bambaşka. Dua edin lütfen, adım Gönül Bu kez sağsalim kavuşayım. 🙏🌸🌺
Superfreshlerim Defnenaz Allah gönlünüze göre versin, inşallah sağlıklı bir gebelik geçirerek yavrunuza kavuşursunuz
Medine_1992 Defnenaz canım benim dualarım seninle inşallah bu sefer hersey çok güzel gider rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah güzel haberlerini de yazarsın buraya meleğin sana sımsıkı tutunur 💕bu arada benimde adım gönül 😊gönülden dualarım seninle 😊
35ebruada Defnenaz ❣️❣️İnşallah çok güzellll sağlıklı sorunsuz bir hamilelik geçirir ve sağlıcakla kucağınıza alırsınız Allah size ve ailenize bağışlasın miniğinizi bir bakmışız birgün sizinde Doğum hikayenizi okuyoruz ☺️🤲🏻
Beyzakvrkk Defnenaz inşallah inşallah rabbim gönlündekini kucağına almayı nasip etsin canım benimde üç düşüğüm var sekiz senelik evliyim.şimdi Dördüncü gebeliğim 33 haftalık olduk bu haftalar bile bizim için bir mucize rabbime bin şükür. Rabbim sanada nasip etsin sağlıklı sıhhatli bir şekilde🤲🏻
Beyzakvrkk Defnenaz öncekilerde hep betada düzensiz artış oluyordu bunda ilk 360 iki gün sonra 980di . Eşimle sevinemedik bile yemin ederim size burukluk vardı gene mi aynısı olacak diye. Birde hemen lekelenmem başladı 12. Haftaya kadarda sürdü. 20 hafta full yattım . hala bir korku içimizde hala tedirginlik . Eşim hala karnımı sevemiyor bile birşey olacak çok üzüleceğiz gibisine . Rabbim inşallah korktuklarımıza uğratmasın cümlemizi🤲🏻
Defnenaz Çook sağ olun. Umarım düşükle sonuçlanmaz. Bu kaygı hep olacak içinde biliyorum. 🙏🙏 lütfen Allahım lütfen.
MNursel Rabbim gönlünden geceni nasip etsin canim. Benimde 2 dusugum oldu. Herşey sabir ve sukurle oluyor. Suan 24 haftalik hamileyim. Beta hcg baktirdigin andan itibaren duzenli folik asitini kullan. Işlerini de bir köşeye birak. Bebeğinden değerli değil ben 3 ay is yapmadım doğru durust. Umarım gönlünden geçen nasip olmuştur
7083206 Defnenaz inşallah hayırlısıyla kucağına alırsın bebeğini canım ☺️ Doktorlarda diyor düşecekse zaten düşer biz hiç bişy yapamayız diyorlar. Sen dikkatli ol, ağır taşıma, süpürge süpürme, boyunun yetmediği Şeylere uzanma.
pyymamm Defnenaz belki pıhtılaşma vardıe ihmal etmeyin cok sevindim hayırlısı olsun inşallah sağlıcakla alın kucağınıza
Defnenaz pyymamm pıhtılaşma iğnesine rağmen düştü hep. Bakalım inşallah sağlıkla, acısını görmeyeceğimiz evlatlara kavuşuruz
[silindi] Allahım hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip eder insallah hayırlı olsun o kadar şey yaşayıp hiç isyan etmeden çok güzel yazmışsın hersey gönlünüzce olur insallah 🥰🥰
Defnenaz Beyzakvrkk Kadın olmak çok zor, hem fiziken hem ruhen hem de yaşamsal olarak. Rabbim hayırlıdını versin ama verdiğine de gönlümüzü razı eylesin inşallah 🙏