Goknurunuz valla canım bende 28 haftalığım mesela 2 gün önce aşırı oynuyorsa ertesi gün durgunlaşıyo hafif oynuyo bu heralde normal bişi. İki gün önce mesela uyutmuyodu hiç beni devamlı içimde dolanıyor sıpam =) şimdi oynamıyor pek ama akşam yatınca iyi kötü hareketleri var hissediyorum. Yatınca daha rahat oluyorlar bence. Ben çalışıyorum devamlı oturuyorum koltuk çok rahatsız ediyo beni ben rahat olamayınca bebekte olamıyor diye düşünüyorum. Hareketlerini takip etmelisin Sevgiler 🥰