SelmAlper bizde 28+4 üz henüz çanta falan hazırlamadık. İkinci çocuk olacak bizim Allah kısmet ederse. Gördükçe kıyafet tulum vs alıyorum ama büyük alışveriş ve valiz hazırlığını 32. Hafta itibariyle yapmayı planlıyorum. Kızımda da öyle yapmıştık son ayda almıştık her şeyini. Hastane çantasına 2 takım hastane çıkışı ve ekstra çıtçıtlı badi ve zıbın koymuştum. Kendim için iki takım pijama biri sabahlıklıydı. Çorap çetik yelek gerekli olabiliyor hastaneler sıcak ama bazı anneler doğum sonrası üşüme titreme yaşayabiliyormuş ben yaşamamıştım doğumum aralıktaydı kar yağıyordu 🤭 kullanmamıştım yelek falan. Kendim için terlik taç takımı almıştım ama kullanmadım bile hastane terliklerini giymişim ayağıma 🤭 hastaneden çıkarken giymek için rahat bir ayakkabı rahat kıyafetler. Bebeği hastaneden çıkarmak için ana kucağı bazıları port bebe falan alıyor hangisini tercih ederseniz. Aklıma gelenler bunlar. He bir de makyaj malzemesi almıştım 🤭