Cansinsen_ Sibl8 canım başlarda iştahım çok yerindeydi hiç ama hiç kusmam bulantım olmadı şimdide iyiyim ama iştahım yok sanki hep tok geziyorum be olcak halim bilmiyom eşimde evde yok yemiyorum pek endişede duyuyorum bebek için
Asrinayaz Sibl8 canm bnde 14+1 koku hassasiyeti var fena bi şekilde öğürtü geliyo bulantı hissi iştahsızım napıcaz bilmiyorum
26mrv Sibl8 iştahsızım bende ilk önce hevesli olarak başlıyorum yemeye sonra yarıda bırakıyorum nerde eski ben 🤦🏼♀️
Btln Sibl8 16+6 dayızz biz de en rahat haftamı geçirdim hiç kusmadım cok şükür 😍 ilk defa tiksinmeden yemeklerimi yedim bu hafta
Ilknur_emin Cansinsen_ yok kuzum sipa yüzükoyun uyuyordu uyandiramadik en son geçen hafta gittik perşembe günüde gidicez bakalm gösterecek mi
busragrgn Biz de 17+0 da kız olacağını öğrendik. Ataşehir avicenna sibel hanıma gidiyorum😌 halsizlik oluyor bazen ben de ama bazen deee halı siliyorum haldır küldür mesela😂
gezentianne esraprldr88 Gitmeden önce çikolata yiyin,vişne suyu için. Kıpır kıpır oluyor o zaman.Ben de burada okuyup gitmiştim 12. haftada göstermişti :)
Cansinsen_ Esir ne yapcaz canım eltim var benimle aynı nerdeyse kadın 2saatte bişey yiyo arada diyom bende problem varmı ben niye yiyemiyorum
Pcosaragmen Ben de bugün kendimi hamile değilmiş gibi hissettim;/14+3 olduk ,Dr umuz 12+2 de büyük ihtimalle kız dedi ,netlestiremedik henüz babasının toplantılarından fırsat bulursak gideceğiz insaallah minnagimizi görmeye:))