Kirmiziigelin Hacışerif uygun aslında canım ayrıntılı bi bak istersen bende doğuma çikolatayı ordan yaptırcam 😊
Bu arada sette çok güzel olmuş gerçekten
Bende 40 mevlüdünü doğduktan 2 ay sonra felan yapmayı düşünüyorum inşallah bakalım 😊
Herşeyin çok güzel olmuş maşallah 😍