Kubra9595
Agdetim gelmeden 1 hafta önce belirtiler baslamisti benim gece idrara cikma midem de cok gaz oluyordu sefaf akinti ve sag gözüm cok seyirdi agdet gelce gün test yaptim ve hamileydim sonra düsük riskim oldu agir kaldirmistim progestan kullandim agiz yoluyla atinca bas dönmesi ve uyku hali yapti fitil olarak kullandim 1 kutu baska bisey kullanmadim gecmisti zaten sonra