esranne gebeliğinizi nasıl anladınız ? ilk hamilelik belirtiniz neydi ? birde progestan kullanan var mı ?
Mervenihat esranne ben sürekli kullandım canım daha 5 gün önce bıraktım 19+6 haftalık hamileyim sürekli kanama ve eşi yer değiştirmişti ve ayrıca iğnesinide kullandım
dileksrc esranne esranne önce hapını kullandım,kanama az az devam etti vajinal jelini kullandım,sonra şiddetli kanamam oldu 7 gündür de iğnesini oluyorum.çok şükür kanama şimdilik yok ,ama daha 7+3 deyim.bende aşırı kabızlık yapıyor.
Seda5892 esranne başım dönmüştü değişik bir şekilde 😂 adet tarihimden 7-8 gün önce öğrendim. 35. Haftama kadar progestan kullandım
MCY Gebeliğimi kasıklarıma giren adet sancısı gibi sancıdan anladım ve 3 gün sonra kan testi yaptırdım meğersem 1 aylık hamileymişim 😌
esranne MCY gebeliğindede aynı sancılar devam etti mi peki ? sanki regl olcakmışsın gibi genital ağrılar kasık ağrıları vs
esranne Mervenihat yan etkisi olarak neler yaşadın. bana mı çok ağır geliyor herkeste mi aynı etki yapıyor acaba. şiddetli baş dönmesi oldu mu mesela ?
MCY Evet oluyor hala da şükür ki şu ana kadar lekelenmem kanamam olmadı kendimi çok zorladığımda yorulduğumda oluyor ağrılarım dikkat ediyorum kendimi yormamaya zorlamamaya 😌 esranne
Mervenihat esranne suan bile aşırı ağrı ve sancılarım oluyor Allah’a şükür kanamalarım bitti benimkisi biraz farklıydı kırmızı kan değildi bebeğin kesesinin Etrafında birikmiş siyah kaldı kan sulandırıcı ve eşinin yer değişmesine bağlamıştı doktor 19. haftada biter demişti Allah’a çok şükür bitti ama bazen aşırı şiddetli ağrılarım oluyor bebeğe bir şey olmasında ben razıyım
esranne dileksrc oda çok zordur ama seninkide çok zormuş bende yan etki olarak mı oluyor bu ağrılar anlayamadım ama şiddetli ağrılarım oluyor
esranne MCY bana doktorum yürüyüş yapabilirsin dedi ama onun dışında herşey yasak. ilişki, ağır kaldırmak, stres, iş vs herşey. ama az yürüsem sancım aşırı oluyor napcem bilmiyorum 🙈🤦🏻♀️
Mervenihat esranne coook teşekkür ederim hepimiz birbirimize edelim ben 5 yıl bekledim tüp bebek olarak geldi bize 😊♥️
Rbysf Benim gunum gecmemisti 2 gun vardi enfeksiyondan dolayi midem bulaniyodu hafif hafif hic aklima da gelmemisti enfeksiyondan midem bulaniyo sanmistim hastanede tahlil yaptırınca cikti🙏🐣
Vera18 Normal de 2 ögün yemek yiyip hiç açlık hissetmeyen biriydim. Değişik bir şekilde adetten bir hafta öncesinde sürekli yemek yeme isteği midem de tuhaf bir boşluk hissettim içime doğdu hamile olabileceğim adetten 2 gün önce de test yaptım hamile oldugumu ögrendim 🥰