H1z2a3 Akademisyenanne yok ya kızım doğdu doğalı erkeğe benziyor 😅zaten ilk ultrasonda bile erkek demişlerdi yani aysima diyince biraz değişik duruyor kızımda daha bi kızımsı bebeklere yakışır bence yani öyle olursa bırakın çok güzel isim 😅😊
Akademisyenanne H1z2a3 yaa cok tatlisiniz 😊 buyudukce gelisecek, serpilecek. İyi ki diyeceksiniz zamanla🌸