Beeebbeek Akademisyenanne Asya 💕 her zaman cazip gelen isimlerdendir bnce ki bebiş kız olsaydı asya olucaktı bizimde 😊
Kirmiziigelin Akademisyenanne Asya bencee 😍 ben de Asya istiyordum eşim çok istemedi o yüzden şimdi Hilâl e karar verdik 😇👼🏻
rukiye-02 Akademisyenanne bizim kızın adı da melek Asya olacak inşallah 🥰melek rahmetli kaynanamın adı
H1z2a3 Akademisyenanne kızımın adı aysima sanki her çocuğa yakışmıyor gibi kayınpederim istedi eşim bıraktı ama kızıma hiç yakıştıramadım kızım esmer erkek çocuklara benziyor 🙈 ama genel olarak isim güzel 😊
Akademisyenanne H1z2a3 aaa cok ilginc🙈 ben de nur topu gibi bir kiz olur belki diyordum. Anlamindan dolayi.
LittleAnne Aysima hiç duymadum çevremde ama Asya o kadar çok var ki açıkcası gına geldi bence aysima 👍🏻
H1z2a3 Akademisyenanne yok ya kızım doğdu doğalı erkeğe benziyor 😅zaten ilk ultrasonda bile erkek demişlerdi yani aysima diyince biraz değişik duruyor kızımda daha bi kızımsı bebeklere yakışır bence yani öyle olursa bırakın çok güzel isim 😅😊