Akdgnsyma Bir an kendimi gördüm. 40+1 de 1 cmdi benimde 2 kere suni verdiler millet ağrıdan ağlarken bende sancıya dair hiçbir şey yoktu 7nsaat bekledim 7 saat ağrım gelmedi hala 1 cm 2 kere de suni verilmesine rağmen doktor dedi ki eda sein açılman çok uzun sürecek günler bile olabilir istersen bekleyelim istemezsen sezaryene alalım bende beklemedim sezaryen oldum. Canım sen şimdi ne yapsan da bence faydası olmayacak belki bol bol yürü bi o etki eder. Onun harici imkan varsa 41 42 olur yani kendi ağrının gelmesini istiyorsan. Yoksa suni sancıyla başlar doğum.