Cennetgc bugün çatı muayenesine girdim korkulacak hiçbir şey yok sıfır acıma sadece tedirginlik oluyor. Açılma yumuşama olmadığı için canım sıkıldı biraz normal Doğum dedi. Yok çok acıdı yok öldüm öldüm bittim falan ya canları çok tatlı çünkü iç gıdıklama gibi bir his 1 dakika bile sürmüyor. Arkasına ultrasonla karnıma baktı onda acı hissettim Bebek toplanmasından 😁