HaticeKbraimek Kızlar en son 25.haftada şeker yüklemesi yaptırdım. Bundan sonra kaç haftada bir gitmek lazım ya da gidiyorsunuz? Doktorum söylemedi ben de sormayı unuttum 🙈 Şimdi 27 hafta 5 günlüğüz
Meltem19 HaticeKbraimek merhaba konuyla alakalı degıl ama bende hüseyin beyın hastasıyım seker yuklemesı yapulacak nasıl yapılıyo?tası basıl kac saat suruyo bılgı verebılırmısnz
Arse HaticeKbraimek bende ceylan hanima gidiyorum biz daha yeniyiz 14 hafta iyi bi doktormu ceylan hanim sen daha eski oldugun icin daha iyi bilirsin
HaticeKbraimek Gulname Arse ben sonradan gitmeye başladım daha önce etimede gidiyordum doktorum değişti. İki arkadaşım faika hanımda Doğum yaptı cok memnun kalmışlar onların tavsiyesiyle gidiyorm
Gulname Merhaba bende Faika hanıma gidiyorum ayda bir gitmeniz yeterli suan 33. Haftamdayım artık 2 haftada bir gidicem kızlar kendisi zaten 31 den sonra bunu söylüyor💕
Arse Gulname evet benimde kontrollerim ayda bir seklinde son haftalara dogru sıklasacak demisti ceylan hanim simdilik bi sorun yok bakalim memnunum
Ecem06 Pamukdeniz. Canim ben emine gul savciya gidiyordum cok tatli bi kadin ama bana gore biraz bilgisiz gibi geldi ve ilk gittigm gibi ilgilenmemeye basladi ters cevaplar fln bide cok sezaryanci bir kadin
Yasminn Meltem19 ben dün yaptırdım cnm Hüseyin hoca anlatiyo zaten önce aç karnına kan veriyorsun bi içecek veriyorlar kutu kola gibi onu bitirdikten bi saat sonra bi daha kan veriyorsun bukadar
Meltem19 Yasminn cok şekerli birşeymi şekerli seyler cok dokunuyo mıdeme perişan olurum diye korkuyorm sonra😩😩😩bide parmaktanmı alıyolar kanı
Yasminn Meltem19 bende öyleyim merak etme sandığımız kadar kötü değilmiş elma aromalı gazoz gibiydi yok normal koldan alıyorlar