Seyhanncan bende 40+3 de normal doğumla kendi sancimla dogurdum tüm sancimi evde çektim 2 cm açıklıkla hastaneye vardım 1 saat içinde acilmam da oldu doğumum da , ama kakasını yuttuğu icin 5 gün kuvez de kaldı , şükür şimdi 1 ay 18 günlük olduk 🙏 çok geçmiş olsun 😊