Bahar_trky Arendeniz bizde 38+2 yiz ne gelen var ne giden halsizliğimde yok bi kaç gündür kalkarken yatarken bi hafif hissediyorum kendimi. Aman dağlara taşlara böyle devam ederim inşallah. Zorlu hamilelik geçirmiştim.
busragokce Arendeniz yok daha kontrolum pazartesi benim acaba der mi diye düşünüyorum, çünkü diyenler varmış