Yasmncm herkes sürekli bana hala hissetmiyor musun şunun kızı 2. Ayda hissetmiş şunun gelini 3. Ayda hissetmiş falan filan diye kıyas yapıp duruyorlardı moralimi bozuyorlardı bende hemşireyim normalde bebek hareketli olsa da başlarda küçük olduğu ve kasları o kadar gelişmemiş olduğu için ilk gebelikte ancak 17-20 hafta arasında hissedildiğini biliyorum ama yinede şüpheleniyordum acaba bende sıkıntı mı var diye bi gün oturuyordum tv izliyordum gece 2 gibi bi anda bişey hissettim sonra dedim heralde ben psikolojik olarak hissettim sandım sonra aradan biraz geçti yine aynı şeyi hissettim o zaman tamam dedim 😂 şimdide artık çok rahat hissediyorum genelde oturduğumda daha çok hissediyorum