Reina Seda_123 canım korkıyosan korkunu yenmek için bişeler yap, mesela dikişsiz doğum için perine masajı yap motive edici videolar izle. Doktorların kolay doğum videolarını izler. Milyonlarca insan doğuruyor sen niye yapamayasın. Korkacak hiçbirşey yok😘
Ebrs Zeynepzumra tabiki sartlar el verirse normal doğur canim. Ama olduda inkanlar el vermezse sezeryanda kötü bi doğum sekli degil. Dikisin alttan degil biraz yukardan oluyor sadece 🤷♀️😊
Beyazlale seyma281015 canim bendede bas agrisi ense agrisi ve kulak ugultusu kaldi alti gun oldu dogum yapali hala gecmedi napabilirim ?
seyma281015 Beyazlale bardak bardak nescafe iç, bol bol yürü. Yattıktan sonra kalkınca birden beynin uyuşuyor ağrıdan. Yatınca da başını yüksekte tut. Suyu da çok iç. Geçer inşallah hemen
Beyazlale Anneyimmmmm evet bas boyun agrisi ve bende bide kulak ugultusu var hic geçmiyor altinci günüm insallah üstüme kalmaz doktorlarda bisey yapamiyor parol veriyorlar oda hic etki etmiyor
Beyazlale seyma281015 insallah ya bebeginle bile ilgilenemiyorum ensem başımı tasiyamiyor sanki sadece uzaninca rahat edebiliyorum gecsin artik 😪
Demirleblebi Zeynepzumra bu sorunun cevabı öncelikli olarak bebeğin ve senin fizyolojik özelliklerin gereği doktorunda sonra da psikolojik etmenlerden ötürü sende.
Deletedmom133 Berdogan aynen bende öyleydim hasteden sonra kimse kalmadı benimle istemedim ben baktim şuan 2 ay 9 günlük olduk çoktan normal hayatıma döndüm 🤭
Kubrabdrhmn0235 Zeynepzumra arkadaşım dün normal doğum yaptı bende 9 eylülde sezeryan olucam kız bana sürekli dediki iyiki sezeryan olucaksın götümün üzerine bile oturamıyorum hatta bebeği sütünü bile emememiş mama vermişler düşün sen kendini rahatlat düşünme doktor ne önerirse onu yap kiöseyide takma benim gibi 😂
Bilgeeferhat Zeynepzumra sezaryen bir doğum şekli değil öncelikle ameliyat o yüzden tabi ki normal doğum olası bir acil durum olmadıktan sonra sezeryanı tercih etmeyin derim 10 saat suni sancı alıp mecburi sezaryene dönen biri olarak 24 saat suni sancı almayı tercih ederim sezeryandansa